Garantie
Als er iets aan het uurwerk mankeert (of eigenlijk alles wat zich binnen de kast bevindt, niet goed werkende dag/datum,…) dan wordt deze gerepareerd, of vervangen. Dit is de standaard 2 jaars garantie van Seiko.
Ik ga er vanuit dat u het horloge wel correct hebt gebruikt, dus niet zwemmen met de kroon losgedraaid en dergelijke. Automaten kunnen ook niet goed tegen plotselinge schokken (golfen, slagboor, hameren)
Geen garantie op de band, ook niet op gebruikssporen, maar dat lijkt me logisch.
Retourbeleid
Indien een horloge u in het echt tegenvalt, kunt u het binnen 14 dagen probleemloos retour sturen (reden is niet nodig, maar ben ik wel benieuwd naar). Het horloge moet wel zonder draagsporen zijn want ik wil hem nog kunnen verkopen! De kosten voor het retour sturen zijn in principe voor u, tenzij we samen anders afspreken. Stuur een horloge niet zomaar in een bubbeltjesenveloppe retour, maar gebruik het doosje waarin ik het heb toegestuurd. Tijdens transport maakt een pakketje nogal wat mee, en dan is een doosje minimaal nodig om hem te beschermen. Zet ook altijd het verzendadres op uw pakket, zodat het bij u retour komt als er onverhoopt wat mis gaat tijdens transport (en ik het tussen de pakketten kan terugvinden als u informatie wil).
Formulier
Om enigszins wijs te worden uit wat er aan een zending gedaan moet worden, verzoek ik u dit formulier in te vullen, te printen en bij uw zending te doen. Het is zeer veel werk om op basis van alleen een serienummer en de administratie op zoek te gaan tussen de e-mails om uit te zoeken wat er verwacht wordt. Zonder een ingevuld formulier wordt uw pakket al snel opzij gelegd omdat het (gelukkig) enorm druk is.

Gebruik dit formulier ook als u een horloge retour stuurt omdat het niet bevalt en u uw geld terug wilt.

Adres
Robokies
Postbus 126
1230 AC  LoosdrechtN.B. Indien u vanuit het buitenland opstuurt, neem contact met me op zodat ik een huisadres kan geven.